12 januari 2012

MammaFitness


I oktober kände jag att det fick vara nog, nog med att inte riktigt trivas med hur jag ser ut, nog med att unna sig godsaker stup i ett och nog med att gnälla framför spegeln.

I mitten på december startade jag med PT online hos Olga och nästan en månad senare kan jag lova er att det märks. Vikten minskar, styrkan ökar och framförallt centimetrarna runt mage, rumpa, lår och arm minskar!

Det är tufft att träna och äta rätt för det är så lätt att halka dit och falla för frestelsen. Men målet blir så mycket tydligare när vågen och centimetrarna visar sitt.

Så jag kan varmt rekommendera Olga och hennes MammaFitness till er mamas som känner att ni vill ha en förändring, liten som stor.

Med inspiration från en av mina bästa vänner Sandra, som också har lagt om kosten så kommer jag att räkna ner vikten med hjälp av smörpaket. Nytt smörpaket vid varje hel-och halvkilo nåtts, minus 6,5 kg är målet!

Hittils har jag gått ner 1,2kg, bara att köra på!


Ps. Ni er Olga som en av coacherna i Biggest Loser på TV4 ikväll

1 kommentar:

Sandra sa...

Så duktigt, kämpa på!! Med god uppmuntran, sjukligt mycket diciplin och järnvilja går allt. Vi får peppa varandra. Du är superduktig, hejja! Kram!