12 april 2012

Smartson Testpilot

Jag är precis hemkommen från Sandra som bjöd på förmiddagskaffe efter dagislämning.

Idag tänkte jag tipsa er om att bli Smartson Testpilot. Då får man erbjudanden om att prova på olika produkter som man sedan ska recensera. Jag har fått testa på ett antal olika produkter, nu senast Findus grönsaker perfekta till.., Sempers mjölkfria produkter och Arla Gammaldags mjölk.

Nu idag fick jag erbjudande om att testa Teutonia BeYou! En ny barnvagn med bl.a.
UVP 50+
Antibakteriella tyger (som dessutom är tvättbara i 60 grader)
Ställbart handtag
 Låsbara framhjul som kan vridas 360 grader
Dämpning på alla hjul.



Jag hoppas vi får möjligheten att testa denna vagn då jag tror att vi kan utvärdera den ordentligt. Vi använder ju vår nuvarande vagn flera gånger dagligen; till och från dagis (med storasyster på ståbräda), vila utomhus, promenader både på asfalt med även ute på landsväg och mindre skogsvägar . Vi kommer ju även att resa en del snart, både med bil och med flyg.
Som sagt, hoppas hoppas nu!

Ikväll får vi oväntat men efterlängtat besök av min fina lillasyster och hennes vän, Felicia kommer att bli så himla glad att få träffa sin bästa moster.

Ha en fin Torsdag!

Inga kommentarer: