27 maj 2012

workout & carbs

Jag har bestämt mig för att avsluta mitt medlemskap hos Olga nu, jag känner mig nöjd över de verktyg hon gett mig så nu är det upp till mig själv att få det att funka på egen hand. Kanske fortsätter jag efter sommaren, vi får se.

Denna månad har jag planerat in min träning noga, sex pass per vecka med start imorgon. Jag hoppas att jag kan hålla mig frisk och att det inte ska dyka upp små hinder på vägen.

Veckans workout
Måndag: Powerwalk 1tim 
Tisdag: Backträning
Onsdag: Gym
Torsdag: Crosstraining SATS
Fredag: VILA
Lördag: Powerwalk 1 tim
Söndag: Backträning

Förutom detta så blir det självklart tre olika plankor á 1 minut två gånger per dag.

Träningen är dock den lätta delen, kosten är där jag alltid faller. Jag lider av någon form av kolhydratsmissbruk, men mer om det en annan dag!


Idag är det Mors Dag och det firar vi ikväll med bakelser från lilla konditoriet här i förorten, mums!

Ja, kolhydrater, just det...

Inga kommentarer: