10 maj 2012

Strong is the new skinny

Jag har varit hemma nu några dagar med en  krasslig liten tjej så vi har lunkat på i sakta mak här hemma och rensat, fixat och städat.

När jag veckohandlade i måndags passade jag på att äta en riktigt god sallad med prosciutto och mozzarella till lunch, så god att jag måste komplettera min veckohandling lite.



Igår kväll var jag riktigt duktig och körde att tungt träningspass här hemma, jag var helt utslagen efter varje cirkel och riktigt skakis i benen efteråt. Men det finns få saker som slår känslan när man har tränat riktigt hårt och gett järnet, jag känner mig så himla stolt över mig själv.

Nu har jag kört PT online sedan i december och börjar väl känna mig rätt så nöjd. Viktmässigt så har det inte hänt så mycket, jag har stått still på samma vikt ett bra tag nu och det känns helt ok för mig.
Däremot har min kropp ändrats en del, fett har bytts ut mot muskler och jag har blivit mer "formad".
Men det kanske viktigaste för min är att jag har fått ett behov av att träna, min kropp behöver det och skriker efter mjölksyra om det går för långt mellan gångerna.


STRONG is the new SKINNY


1 kommentar:

Anonym sa...

linne för dig - http://fitnessguru.se/shop/tillbehor

Strong is The New Skinny