20 augusti 2012

På väg mot solen

Idag är stora packardagen här i förorten för tidigt i morgon kliver vi på planet som ska ta hela familjen till sol och värme.



Jag och Felicia har gjort bort de sista ärendena under förmiddagen så nu ska väl äntligen allt vara inhandlat. Det är alltid mysigt att få en stund bara vi två och idag fick hon välja ut sin alldeles egna kabinväska och inte helt otippat föll valet på en med Tingeling och hennes vänner på. På hennes önskemål blev det även lunch på McDonalds.


För att göra flygresan till en ännu roligare upplevelse hittade jag små My Little Ponys i 3-pack som jag ska slå in i fint papper och ge henne som överraskningar under resans gång. Känner jag min äldsta dotter rätt så kommer hon bli väldigt glad.
Lilla Alice får självklart små överraskningar hon med i form av pixiböcker och söta plastdjur.


Det är gratis WiFi på hotellet men jag kommer nog inte att ha lust att blogga men däremot finns jag på Instagram, där heter jag dearanna och där kommer jag nog att vara mer aktiv.

Nu är det dags för kaffe innan vi ska ta tag i den gigantiska högen med rentvätt som måste sorteras och vikas innan den ska ner i väskan.

Hoppas ni får en fin vecka med solsken och värme även hos er!



Om ni undrar vart vi ska, så ska vi hit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket sammanträffande Anna! : )
Jag åker till Mallis, om 2 veckor, till Cala Millor.

Hoppas du hinner uppdatera på bloggen hur er semester var, kanske komma med några tips om ni rörde er utanför området.

Hoppas ni har en härlig vecka, sköt om Er!
Kram Sara