4 februari 2012

Efterlängtad lördag

Idag är det en lördag som vi längtat mycket efter, nämligen premiären för lördagsgympan!
Så trots iskyla utomhus (-17C) packade vi ner våra små i varsin vagn och tog en kall men uppfriskande promenad. Det var en pigg och gympasugen Stora som skuttade runt i en hel timme och gjorde kullerbyttor på löpande band.

Om en liten stund så ska jag och Storan ha lite tillsammans-tid, vi ska på teater och se Petter och hans fyra getter. Det var längesen som bara vi två gjorde något tillsammans så det ska bli riktigt mysigt. Senare åker vi hem till några vänner och äter middag tillsammans. En riktigt toppenlördag med andra ord!

Jag har precis konstaterat att vår soffa behöver en total make-over. Nya kuddar, ny pläd och ett fårskinn är just vad jag tänkte mig, Pretty Drops från DAY Home står högst upp på min lista just nu och finns bl.a. HÄR. Jag måste bara börja jobba igen och övertyga S om att dessa kuddar är högst nödvändiga ;)

















Fin lördag på er alla!


Inga kommentarer: