11 februari 2012

Leilas General Store

Ja, vad säger man? Natten blev väl si så där. Bättre än innan så vi är ju på rätt spår. Tänk att någon så liten kan vara så bestämd!

Nu till något riktigt roligt!

Snart öppnar Leila sin alldels egna webshop, Leilas General Store där hon kommer att sälja sina finfina köksredskap och porslin bland annat. Butiken öppnas i mars så håll utkik, det ska jag göra!

Bildkälla: Leila.se


Nu ska jag passa på att dricka lite kaffe innan Alice vaknar och sen måste jag plocka och fixa iordning här hemma innan kvällens middag ska förberedas, färsk lax som ska ugnsbakas tillsammans med rotfrukter. Mums!

Ha en riktigt fin lördag!

Kram


1 kommentar:

Jennie sa...

Tack för din underbara kommentar! Jag hoppas att fler kan tänka lika sunt som er (och som oss) och inte bara välja socker framför allt annat hela tiden. Jag tycker en fruktsallad fungerar minst lika bra =)

Kram och tack för ditt grattis! Det ska bli helt underbart!