15 februari 2012

svacka

Jag har hamnat i en tung svacka gällande min kost och motion. Jag är totalt inspirationslös och saknar helt motivation samtidigt som jag inte kan läsa mig mätt på olika forum och läser recept efter recept.

Rent allmänt har jag nog hamnat i ett "flytande" tillstånd där jag inte riktigt vet vad jag vill. Jag antar att senaste veckors smällkalla väder gjort sitt samt att det känns som om väggarna kryper närmare oss för var dag som går.

Men trots mitt fuskande och minimala träningsinsats (förutom några PW) visar vågen minus! Totalt har jag tappat 3 kg sedans starten i december. Helt otroligt att man burit dessa smörpaket på kroppen. Nu gäller det bara att lägga in en lite högre växel och köra på!




Imorgon åker vi till landet för lite miljöombyte och vi har en stor tjej som längtar såå. Själv ska jag testa svärfars Bungypumps, promenadstavar med inbygd fjädring. Det ska visst öka förbränningen med upp till 50% jämfört med en vanlig promenad.

Inga kommentarer: