19 februari 2012

Happy Birthday babylove ♥


Den 19 februari 2011 klockan 03.57 föddes vår älskade lilla Alice. Idag ett år senare har hon precis somnat för kvällen efter ett härligt kalas med fina presenter och tårta.

Det är helt otroligt att ett helt år har gått sedan hon föddes, det känns som om det var alldeles nyss jag fick henne i mina armar för första gången.

Jag har suttit och läst igenom min förlossningsberättelse och kom på att jag inte har skrivit om den i den gamla bloggen, kanske att jag skulle göra det?
Det var en helt fantastisk förlossning som tyvärr slutade lite tokigt för min del. Nåväl, om jag väljer att publicera den så blir det under morgondagen.

Tusen tack till alla vänner och familj som har gjort detta till en helt fantastisk dag. Jag och S kunde inte vara nöjdare och ni ska veta hur mycket vi uppskattar er.
En stjärna i himlen till er alla!



Inga kommentarer: