24 februari 2012

Att sätta guldkant på tillvaron



En liten fredagshälsning från förorten!

Idag tog vi oss en liten shoppingtur för att inhandla nya skor till Felicia då det underbart våriga vädret bidrar med en hel del vattenpölar som gillas att hoppa i.

Jag köpte äntligen mer av min favorithandcreme som varit slut nu ett tag och fick samtidigt tester på en ny serie ansiktsprodukter med Aloe Vera i som jag hoppas ska passa min känsliga hy. Det blev även en ny ansiktstvätt från det svenska märket Estelle & Thild som jag hört mycket bra om så det blir spännande att tvätta av sig inför natten ikväll. (Recensioner kommer så småningom)

Jag passade samtidigt på att införskaffa mina fredagsblommor som idag blev favoriten Ranunkel, enkla, skira och vackra.  Färska snittblommor är verkligen ett enkelt sätt att sätta guldkant på tillvaron.

Nu är det snart dags att börja med middagen, jag och flickorna är ensamma ikväll så det blir något enkelt men gott, och sen självklart lite fredagsmys!

Jag önskar er en fin start på helgen

Inga kommentarer: